Згідно з договором N ___________________________________________________________
Споживач (і) ______________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
Висловлює (ють) претензії виконавцю щодо неналежного надання послуг з ________________________________________________________________________________________
(види послуг)
В частині ________________________________________________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг)
В період
з _____________________ 20 __ р. до _________________ 20 __ р.
У зв'язку з вищевикладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень якості надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані послуги та сплатити неустойку споживачам (у)згідно з умовами договору про __________________________________
Цей акт склали:
Виконавець ___________________ Споживач (і) ______________________
(посада, ПІБ) ( ПІБ) ______________________________ ____________________________________
адреса _______________________ адреса ___________________________
телефон ______________________ телефон __________________________
________________ _____________
(підпис) (підпис)
У разі неприбуття представника виконавця в повідомлений Вами строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як три споживачі:
1) Споживач _______________________________________________ (ПІБ, адреса, телефон, підпис)
2) Споживач _______________________________________________ (ПІБ, адреса, телефон, підпис)
3) Споживач _______________________________________________ (ПІБ, адреса, телефон, підпис)
Зразок 2:
Начальнику____________________
______________________________
______________________________
(ПІБ начальника, назва та адреса організації)
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про ненадання послуг
(складається в 2-х екземплярах)
____________________ _______________ 20 __ р.
(назва населеного пункту) (дата складення)
Згідно з договором N ________________________________________________________________ Споживач (і) _________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові)
висловлює (ють) претензії виконавцю щодо ненадання послуг
з _____________________________________________________________________________________
(види послуг)
В період з _____________________ 20 __ р. до _________________ 20 __ р.
У зв'язку з вищевикладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень кількості надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за ненадані послуги та сплатити неустойку споживачам (у) згідно з умовами договору про __________________________________
Цей акт склали:
Виконавець ___________________ Споживач (і) ______________________
(посада, ПІБ) ( ПІБ)
______________________________ _________________________________
адреса _______________________ адреса ___________________________
телефон ______________________ телефон __________________________
________________ _____________
(підпис) (підпис)
У разі неприбуття представника виконавця в повідомлений Вами строк або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш
як три споживачі:
1) Споживач _______________________________________________ (ПІБ, адреса, телефон, підпис)
2) Споживач _______________________________________________ (ПІБ, адреса, телефон, підпис)
3) Споживач _______________________________________________(ПІБ, адреса, телефон, підпис)
Зразок 3:
Начальнику ЖКП __(№ та назва ЖКП)__
__________________
(ПІБ начальника)___
Від мешканця будинку по вул. _________
_______________
(ПІБ мешканця)
_______________
З А Я В А
Відповідно до ст.18 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», прошу направити за адресою ____(вказуємо адресу)___ свого представника для складання акту-претензії. Згідно закону, складання акту відбудеться через два дні, ___(вказуємо дату)___, за адресою ____(вказуємо адресу)___, на ___ годину.
«___» ___________ 2011 р. ____________________
(підпис, ПІП)
Зразок 4: